مشکلات رایج سینما خانگی سامسونگ

مشکلات رایج سینما خانگی سامسونگ

مشکلات رایج سینما خانگی سامسونگ

مشکلات رایج سینما خانگی سامسونگ کدام اند؟ ما می خواهیم در ادامه این مقاله به این سوال پاسخ بدهیم تا همه در مورد مشکلات رایج سینما خانگی یک اطلاعات درست داشته باشند. سینما خانگی سامسونگ یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین سینما خانگی هایی می باشد که در ایران استفاده می شود. مشکلاتی که می خواهیم توضیح دهیم برخی از آن ها را با کمی کمک ما می توانید تعمیر نمایید ولی برخی دیگر را به یک متخصص تعمیر سینما خانگی سامسونگ نیاز دارید در ادامه همراه تعمیر از ما باشید تا بپردازیم به مشکلات رایج سینما خانگی سامسونگ.

مشکلات رایج سینما خانگی سامسونگ

  1. نداشتن صدا :

یکی از مشگلات رایج سینما خانگی سامسونگ که می توانیم به آن اشاره کنیم نداشتن صدا می باشد. نداشتن صدا می تواند از بلندگو ها، کابل های متصل و مین برد باشد. شما باید در اولین کار در این مشکل کابل ها را چک نمایید، باید چک کنید که آیا کابل ها درست یه ورودی ها متصل شده اند یا اینکه کابل ها سالم هستند یا خیر. بعد از چک کردن کابل ها باید به سراغ بلندگو ها بروید اگر احساس کرید که مشکل از بلندگو ها می باشد می توانید با تماس به مجموعه ما و درخواست تعمیر سینما خانگی خود را به ما بسپارید. اگر بار چک کردن تمام مراحلی که گفتیم بازم مشکل حل نشده است به احتمال زیاد مین برد سینما خانگی سامسونگ شما خراب شده است در این صورت نیز شما به یک متخصص تعمیر سینما خانگی نیاز دارید.

  1. وصل نشدن سینما خانگی سامسونگ به تلویزیون :

خب این مشکل می تواند در دو شکل سینما خانگی سامسونگ باشد :  اتصال با کابل ، اتصال با بلوتوث

سینما خانگی که با کابل است را باید از طریق دفترچه راهنما به تلویزیون وصل نمایید به این دلیل که سینما خانگی دارای ورودی های بسیار متفاوت می باشد که هر کدام از این ورودی ها یک کاری را انجام می دهند. وقتی شما عزیزان بدون توجه به دفترچه راهنما دستگاه را به تلویزیون وصل می کنید به احنمال زیاد به چنین مشکلی بر می خورید.

سینما خانگی سامسونگی که از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل می شود گاهی اوقات دچار چنین مشکلی می شود شما می توانید برای اینکه این مشکل را درست نمایید یک بار بلوتوث دو دستگاه را خاموش و روشن نمایید یا اگر اینکار جوابگو نبود دو دستگاه را به یک بلوتوث دیگر متصل نمایید و بعد دوباره امتحان کنید.

  1. کار نکردن ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ :

ساب ووفر یک قسمت جدا نشدنی از سینما خانگی می باشد. ساب ووفر به صورت کلی یک دستگاه حساس می باشد و باید در جای درستی قرار بگیرد تا به درستی هم کار کند شما برای اولین کار باید جای ساب ووفر را درست کنید اگر باز هم کار نکرد با عوض کردن راه های ارتباطی آن مثل کابل یا بلوتوث آن را درست نمایید. چناچه باز هم با مراحل ذکر شده ساب ووفر درست نشد حتما به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید تا آن را برای شما درست نماید.

  1. روشن نشدن سینما خانگی سامسونگ :

از جمله مشکلات رایج سینما خانگی سامسونگ روشن نشدن آن می باشد. روشن نشدن سینما خانگی می تواند به دلیل مشکلات در  : مین برد ، برد پاور و کابل برق باشد. برای اولین مرحله شما باید کابل برق این دستگاه را چک نمایید تا مطمئن شوید که آیا برق را به درستی از خود عبور می دهد یا خیر بعد از چک کردن این مرحله و قهمیدن داشتن یا  نداشتن مشکل در کابل برق، دیگر کاری از دست شما بر نمی آید چون اگر کابل مشکل داشته باشد به یک تعمیر کار نیاز دارید و اگر هم نداشته باشد به احتمال زیاد مشکل از مین برد و برد پاور است که دو قطعه سخت افزاری بسیار مهم هستند و برای تعمیر در عین داشتن دانش نیاز به تجربه نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *