علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی چیزی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.تلویزیون های ال جی در ایران طرفدار دارند بسیار استفاده می شوندیکی از دلایلی که تلویزیون های ال جی مورد استفاده مردم قرار می گیرد کیفیت بالای تصاویر آنها می باشد. علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی می تواندبسیار از یکدیگر متفاوت باشد. این مشکل زیاد در تلویزیون ال جی دیده نمی شود به دلیل کیفیت بالای آن ها ولی ممکن است به چنین مشکلی دچار بشوید و شما را اذیت کند. در ادامه همراه کارشناسان تعمیر از ما باشید تابه علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی به تعمیر تلوزیون ال جی در این بخش بپردازیم.

بررسی علت های قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی بیشتر مربوط به سخت افزار این تلویزیون می باشد. قطعاتی که باعث میشود تلویزیون ال جی تصویرش  قطع و وصل شود عبارتند از: مین برد ، بک لایت ، پنل نمایشگر ، برد پاور و غیره .

 بک لایت :

بک لایت یکی از قطعاتی می باشد که وقتی شما به مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون می خورید  باید چک کرد به این خاطر که وظیفه بک لایت رساندن نور به پنل نمایشگر است در تلویزیونهای ال سی دی و ال ای دی .بک لایت در تلویزیون های ال سی دی ال جی توسط لامپ های فلورسنت ساخته شده است  و در تلویزیون های ال ای دی ال جی با لامپ های ال ای دی ساخته شده است در پشت این لامپ ها یک سینی خنک کننده وجود دارد تا آنها را طبق جمله ای که گفته شده خنک کند.امروز روز بک لایت ها به طوری ساخته می شوند که وقتی یکی از لامپ ها خراب شود به کل از کار بیفتد. برای فهمیدن اینکه آیا بک لایت دچار مشکل شده است می توانیم به دو روش عمل کنیم اولین روش اینگونه است که تلویزیون را باز کنیم و پهلو را چک کنیم که این کار را اکثراً کارشناسان و متخصصین تعمیر تلویزیون انجام می دهد روش دوم که ساده تر است این است که با یک نور مثل نور پشت گوشی و یا نور چراغ قوه بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون بتادین و ببینیم آیا نوری در آن وجود داردیا خیر اگر نور وجود نداشت وکیل آیت ۴ مشکل شده است ولی اگر نور وجود  داشت قطعات دیگر تلویزیون هستند که دچار مشکل شده اند.

مین برد:

مین برد یک قطعه ۲۴ مهم در تلویزیون می باشد این قطعه وظیفه ای دارد که به دیگر قطعات دستور دهد  تا کارهای خود را انجام دهند. وقتی این قطعه دچار مشکل می شود کاری جز اینکه به یک متخصص تعمیر تلویزیون مراحعه کنید نمی توانید انجام دهید.این قطعه همانطور که در بالا گفته شد قطعه بسیار مهم می باشد به این خاطر که قطعات دیگر نیز بر روی آن سوار می شوند . برای اینکه بفهمید که این قطعه چه کاری را انجام میدهد یک مثال برای آن می زنیم: هماهنگ کردن تصاویر و صداهای دریافت شده از امواج یا از گیرنده دیجیتال شما.

 برد پاور:

برد پاور می ‌تواند یکی از علت های قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی باشد به این دلیل که این برد وظیفه این را دارد تابلو برق را به صورت کنترل شده و دقیق به قطعات دیگر برساند . اگر برد پاور به درستی کار نکند برق مورد نیاز را نمیتواند برای مثال بلک لایت   برساند که اینگونه همون طور که در قسمت بک لایت  توضیح داده شد، تصاویر به درستی پخش نمیشوند .

 پنل نمایشگر:

پنل نمایشگر یکی دیگر  از قطعات تلویزیون است که بسیار مهم می باشد . به صورت کلی وقتی یک آسیب کوچک به پنل نمایشگر برسد کار نمی کند یا به طور مثال به درستی کار نمی کند مانند همین مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون متاسفانه امروزه  خرید پنل نمایشگر برای تعویض آن یا حتی تعمیر پنجره نمایشگر هزینه بسیار بالایی دارد هزینه بسیار بالا تا گاهی ممکن است هم قیمت با یک تلویزیون جدید باشد

 کابل hdmi:

کابل hdmi یکی دیگر از علت های قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی می باشد . وقتی این کابل دچار مشکل شود تصاویر صداها رو به درستی از گیرنده به تلویزیون منتقل نمیکند ، برای این که از این مشکل دوری کنید �‌توانید از یک کابل با کیفیت یا برند معروف خریداری کنید و از آن استفاده نمایید .

ورودی های تلویزیون :

ورودی های تلویزیون همان جای هستند که کابل های تلویزیون مانند کابل به آن وصل می شوند وقتی شما از کابل های خوب استفاده نکنید این ورودی ها دچار مشکل میشوند و این مشکلات باعث قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی میشود برای تعمیر این مشکل  شما باید از یک تعمیرکار تلویزیون استفاده کنید به این خاطر که  تعمیر ورودی‌ها کار زیاد آسان نیست و گاهی ممکن است تعمیر گزینه خوبی نباشد و باید به کلی قسمت ورودی های تلویزیون را تعویض نمود .

تعمیر تلویزیون ال جی

ما در مجموعه تعمیر از ما با داشتن متخصصین ای مجرب میتوانیم به راحتی تمامی مشکلات تلویزیون ال جی را تعمیر نماییم . علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی همانطور که در بالا خواندید می تواند بسیار متفاوت و زیاد باشد برای اینکه ما بتوانیم علت دقیق این مشکل رو پیدا کنیم از ابزارهای گوناگونی استفاده می کنیم تا به درستی این مشکل را یعنی قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی از بین ببریم.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

یکی از خدمات های پرطرفدار مجموعه ما نسبت به کسانی که خدمات ما را میخواهند تعمیر انواع تلویزیون مخصوصاً ال جی در منزل است . ما در این شکل از تعمیر افراد متخصص را طبق درخواست شما به محلی که شما میخواهید ارسال می کنیم.  تعمیر در منزل دارای یک سری محدودیت ها نیز می باشد این محدودیت ها باعث میشوند که تمامی نوع تعمیر ها برای مثال تعمیر مین برد را نتوان در منزل انجام داد به این خاطر که ابزارهای مورد نیاز برای چنین  تعمیری را نمی توان همراه خود جابجا نمود.

سخن آخر

تعمیر از ما مجموعه ای است که می تواند به شما در زمینه تعمیر لوازم صوتی و تصویری خدمات زیادی را ارائه دهد ، ما منتظر  خدمات درخواستی شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *