قیمت تعمیر تلویزیون

قیمت تعمیر تلویزیون ال جی

قیمت تعمیر تلویزیون

قیمت تعمیر تلویزیون بسته به نوع مشکل و خرابی قطعات آن بسیار متفاوت است. همانطور که می دانید قیمت های تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر تلویزیون متاسفانه بالا می باشد پس برای تعمیر نیاز به یک متخصص دارید تا به درستی تعمیر را انجام دهد و شما دوباره به خرج نندازد. قیمت تعمیر تلویزیون همانطور که در خط قبلی خواندید متفاوت است و این تفاوت را قطعات تایین می کنند برای مثال قطعه مین برد یکی از بیشترین قیمت تعمیر ها می باشد. در ادامه می پردازیم به جزییات قیمت تعمیر تلویزیون پس همراه تعمیر از ما باشید.

عواملی که بر روی قیمت تعمیر تلویزیون تاثیر می گذارد؟

عوامل مختلفی بر روی قیمت تعمیر تلویزیون تاثیر می گذارد و قیمت نهایی تعمیر را بالا یا پایین می برند که عبارتند از :

  • برند تلویزیون
  • نوع مشکل موجود در تلویزیون
  • قطعه ایی که در تلویزیون خراب شده
  • نوع تلویزیون
  • مدل تلویزیون
  • حمل و نقل

برند تلویزیون :

برند تلویزیونی که شما استفاده می نمایید برای تعمیر دارای قیمت های مختلفی است. هر برند دارای قطعات، برنامه ها و… خود می باشد که تاثیرات مختلفی بر روی قیمت دارد. برای مثال تلویزیون های برند خارجی مثل سامسونگ و ال جی قطعا دارای قیمتی بالا تر نسبت به تلویزیون های برند ایرانی مانند جی پلاس و اسنوا دارند. تلویزیون های سونی به این علت در اینجا ذکر نشده اند که بسیار قیمت متفاوت تری حتی نسبت به برند های خارجی دارند این اختلاف قیمت نیز سر این می باشد که قطعات تلویزیون سونی زیاد به بازار ایران وارد نمی شوند و اگر هم وارد شوند قیمت بالایی دارند. پس با این تفاسیر یکی از عواملی که بر روی قیمت تعمیر تلویزیون تاثیر می گذارد برند تلویزیون می باشد.

نوع مشکل موجود در تلویزیون :

خب مشکلات به صورت کلی در تلویزیون ها به دو صورت می باشد :

  1. نرم افزاری : مشکلاتی که به صورت نرم افزاری به وجود می آیند طبیعتا دارای قیمتی پایین تر در تعمیر هستند. این قیمت پایین تر به این دلیل می باشد که قطعه ایی خراب نشده است و فقط نیاز به یک سری دست کاری ها بر روی خود تنظیمات می باشد. پس فهمیدیم مشکل نرم افزاری از سخت افزاری در تعمیر قیمت پایین تری دارد. بیایید بفهمیم مشکل سخت افزاری چگونه است.
  2. سخت افزاری: مشکلات سخت افزاری از آن جایی که باید قطعات تعمیر شوند و نیاز به تخصص بیشتری نسبت به مشکل نرم افزاری دارد قیمت بالا تری را در بر می گیرد. پس در این جا نیز فهمیدیم تعمیر مشکلات سخت افزاری به دلایلی که گفته شد قیمت بالا تری نسبت به تعمیر مشکل نرم افزاری دارد.

قطعه ایی که در تلویزیون خراب شده است :

مهم ترین عاملی که بر روی قیمت تعمیر تلویزیون تاثیر می گذارد قطعه خراب شده در تلویزیون می باشد. به این خاطر که تلویزیون یک دستگاه الکترونیکی است دارای قطعات بسیار زیاد است. این قطعات گفته شده نسبت به وظیفه شان تایین می کنند که تعمیر آن ها چه مقدار هزینه ایی را در بر دارد. برای مثال ما چندین قطعه را در پایین برای شما عزیزان آورده اییم :

قیمت تعمیر مین برد تلویزیون : خب اگر بخواهیم از لحاظ وظیفه در نظر بگیریم مین برد مغز یک تلویزیون است و می توانیم بگوییم بعد از قیمت تعمیر پنل بیشترین قیمت را دارد چون نیاز به تخصص بسیار بالایی دارد. قیمت تعمیر این قطعه حدودا 300 هزار تومان می باشد.

قیمت تعمیر برد پاور تلویزیون : برد پاور نیز از آن جایی که برق را برای دیگر قطعات به صورت کنترل شده هدایت می کند، قیمت تقریبا بالایی دارد. قیمت تعمیر برد پاور حدودا 200 هزار تومان می باشد.

قیمت تعمیر پنل تلویزیون : پنل نمایشگر بسیار قطعه مهم در تلویزیون می باشد که نسبت به برند بسیار قیمت متفاوتی دارد و نمی توان قیمت حدودی را برای تعمیر این قطعه به شما عزیزان داد، شما می توانید برای فهمیدن قیمت با پشتیبانی تماس بگیرید یا کامنت بگذارید که در هر دو ما در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم.

نوع تلویزیون :

امروزه روز همانطور که می دانید انواع مختلف تلویزیون در بازار از نظر نوع تولید می شود. این نوع ها عبارتند از :

  • LCD
  • LED
  • QLED
  • OLED
  • و…

هر کدام از این تلویزیون ها دارای قطعات مخصوص به خود هستند مثلا در برخی از این مدل ها بک لایت در آن ها به کار نرفته است یا در برخی از آن ها به کار گرفته شده است. برخی از این نوع تلویزیون ها مثل QLED از قطعات بر روز تری به کار می برند که خود دارای قیمتی جدا است برای تعمیر.

مدل تلویزیون:

این عامل زیاد بر روی قیمت تاثیر آن چنانیی ندارد فقط گفته می شود تا شما عزیزان بدانید که شاید همچنین موضوعی در مورد قیمت تعمیر تلویزیون به وجود بی آید. مدل تلویزیون به سالی که آن تولید می شود اشاره دارد مثال : 2019 و 2022 . اگر قرار باشد بر روی قیمت تعمیر تلویزیون چنین چیزی تاثیر بگذارد هر چه دستگاه به روز تر باشد قیمت آن نیز بالا تر می باشد. به صورت کلی این گزینه اصلا بر روی قیمت تعمیر تلویزیون تاثیر خاصی را ندارد چون تلویزیون های سال های 2018 تا 2020 تغییرات زیادی را نداشته اند و فقط تغییرات بر روی صفحه نمایش بوده است.

حمل و نقل:                                                                         

از دیگر عامل های مهم در قیمت تعمیر حمل و نقل است در اینجا حمل و نقل به این معناست که هر چه مسافت بین مرکز تعمیر مجموعه تعمیر از ما و محل شما دور تر باشد قیمت بیشتر و هر چه کمتر باشد قیمت کمتری را در بر می گیرد. البته این گزینه در صورتی استفاده می شود که مشکل شما عزیزان در منزل یا در محل مورد نظر شما قابل تعمیر نباشد و نیاز به ابزار های پیشرفته داشته باشد.

نکته : تعویض و تعمیر امری کاملا جدا از یکدیگر هستند و قیمت جدا از یکدیگر دارند پس در جمله حواستان باشد چه کلمه ایی به کار گرفته می شود تا شما عزیزان را دچار مشکل نکند.

تعمیر از ما مرجعی است که می تواند اطلاعات شما نسبت به قیمت تعمیر تلویزیون افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *