چرا سینما خانگی صدا ندارد ؟

چرا سینما خانگی صدا ندارد ؟

چرا سینما خانگی صدا ندارد ؟

چرا سینما خانگی صدا ندارد ؟ سوالی است که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. در سالیان اخیر استفاده از سینما خانگی بسیار بیشتر شده است. جواب های سوال چرا سینما خانگی صدا ندارد چندین شکل دارد ولی اگر بخواهیم به دو دسته تبدیلش می توانیم دسته های سخت افزاری و نرم افزری تبدیل کنیم، وقتی مشکل نداشتن صدا را نرم افزار به وجود بیاورد خودتان می توانید با کمی کمک ما آن را حل نمایید و اگر هم مشکل سخت افزاری باشد می توانید با اعتماد به مجموعه ما تعمیر سینما خانگی خود را به ما بسپارید چون تعمیر این مشکلات نیاز به دانش و تجربه کافی می باشد. در ادامه همراه تعمیر از ما باشید تا به سوال چرا سینما خانگی صدا ندارد ؟ بپردازیم.

دلایلی که باعث می شود سینما خانگی هیچ صدایی را پخش نکند

همانطور که در بالا توضیح داده ایم دلیل صدا نداشتن سینما خانگی مختلف می باشد. اول ما مشکل را در تنظیمات جست و جو می کنیم تا ببنیم در این قسمت مشکلاتی نباشد برای مثال ممکن است به کل تنظیمات صدا به مشکل بر خورده باشد و همین دلیلی شود برای صدا پخش نکردن دستگاه. بعد از این که تنظیمات را چک کرده و مشکلی در تنظیمات نبود یعنی دستگاه مشکل نرم افزاری ندارد و مشکلش سخت افزاری می باشد، مشکلات سخت افزاری می توانند به این شکل باشند : مشکل در بلندگو ها ، مشکل در آی سی ها ، خرابی برد پاور و… . در ادامه به صورت کلی مشکلات را می نویسیم.

  1. مشکل در تنظیمات
  2. مشکل در آی سی ها
  3. مشکل در برد پاور
  4. مشکل در بلندگو

رفع مشکل صدا نداشتن سینما خانگی

  1. مشکل در تنظیمات :

مشکل تنظیمات را خودتان می توانیم به روش هایی که در ادامه می گوییم حل نمایید. شما با رفتن به منوی تنظیمات با چک کنید که خروجی صدا در سینما خانگی ثابت است یا خیر . سعی کنید صدا را از روی تلویزیون بر روی سینما خانگی بیندازید در صورتی که تازه سیما خانگی را خریداری کرده اید.

  1. مشکل در آی سی ها :

آی سی هایی که در سینما خانگی هستند بسیار مهم می باشند. وقتی این آی سی ها بسوزند یا به نحوی اصلا کار نکنند صدایی را پخش نمی کند. برای تعمیر آی سی ها به یک متخصص ماهر نیاز دارید تا به درستی آن را تعمیر نماید.

  1. مشکل در برد پاور :

برد پاور در واقع بردی است که برق را به صورت کنترل شده به بقیه قطعات می دهد، وقتی این برد به مشکل بر بخورد نمی تواند به درستی برق را به بلنگو ها برساند و وقتی درست برق به آن ها نرسد اصلا کار نمی کننند. تعمیر برد پاور جز سخت ترین تعمیر ها می باشد به این دلیل که اگر درست تعمیر نشود دوباره باید هزینه کرد پس حتما در انتخاب یک تعمیر کار ماهر توجه زیادی داشته باشید.

  1. مشکل در بلندگو :

بلندگو ها وقتی که از کار بیوفتند هیچ صدایی را تولید نمی کنند، برای حل این مشکل باید به یک تعمیر کار ماهر مراجعه نمایید که در این مرحله ما در تعمیر از ما می توانیم به شما خدمات خوبی را ارائه بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *