علت صدای نویز در سینما خانگی

علت صدای نویز در سینما خانگی

علت صدای نویز در سینما خانگی

علت صدای نویز در سینما خانگی به صورت کلی دو یا سه تا می باشد. صدای نویز بسیار آزار دهنده می باشد حتی اگر بسیار کم شنیده شود. علت صدای نویز در سینما خانگی می تواند از : اتصالات نادرست، سیگنال های دستگاه های جانبی و برق ساختمان باشد. تعمیر سینما خانگی که صدای نویز دار تولید می نماید را می توانید با متخصصین تعمیر از ما به صورت تلفنی انجام بدهید، ما می توانیم با مشاوره دادن به شما در این زمینه مشکلات شما را حل نماییم. در ادامه همراه ما باشید تا به علت صدای نویز در سینما خانگی بپردازیم.

علت صدای نویز در سینما خانگی چیست؟

خب همانطور که در بالا گفته شده علت های این مشکل سه مورد هستند که در ادامه به صورت جامع به آن ها می پردازیم.

  1. اتصالات نادرست :

اولین علت صدای نویز سینما خانگی اتصالات نادرست می باشد، اگر کابل های سینما خانگی را به درستی وصل نکنیم یا صدا پخش نمی شود یا صدا با نویز پخش می شود. برای جلوگیری از این موضوع در پایین به آن می پردازیم ولی اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم شما می توانید از دفترچه راهنما سینما خانگی خود استفاده نمایید.

  1. سیگنال های دستگاه های جانبی :

از دیگر علت های صدای نویز دستگاه های جانبی می باشند. امروزه دستگاه های مختلف ، استانداردی برای سیگنال هایی که از خود ساتع می کنند دارند وای متاسفانه برخی از دستگاه ها این را راعایت نمی کنند که باعث می شود صدای نویز را ما بشنویم. البته این سیگنال های دستگاه های جانبی بیشتر در ارتباطات بلوتوثی تاثیر می گذارند.

  1. برق ساختمان :

برق ساختمان از آن جایی که نتواند به شکل یکنواخت خود را به پاور دستگاه برساند، باعث تولید نویز می شود البته بیشتر دستگاه های امروزی با داشتن فیلتر های کنترل کننده جریال برق در برد پاور جلوی این مشکل را می گیرند ولی دستگاه هایی که از برند های شناخته شده نباشند صدای نویز را با نوسانات برق متوجه می شوید.

  1. کابل HDMI :

کابل HDMI که چندین سال است که بسیار زیاد استفاده می شود و همه آن را می شناسند می تواند در صورت خراب شدن صدای نویزی را تولید نماید. کابل HDMI یکی از بهترین کابل های ارتباطی بین دستگاه های مختلف می باشد که یکی از آن ها اتصال تلویزیون به سینما خانگی است. در صورت خرابی این کابل شما باید یک جدید آن را خریداری کنید لطفا در هنگام خرید توجه داشته باشید که کیفیت و مارک قابل قبولی را داشته باشد تا زود خراب نشود.

اتصالات صحیح سینما خانگی

همانطور که می دانید سینما خانگی دارای اجزای مختلف می باشد که همه آن ها باید به درستی به یکدگیر و سر آخر به تلویزیون وصل شوند. بهترین کار برای انجام اتصالات به صورت درست خواندن دفترچه راهنمای دستگاه می باشد، به این خاطر که دفترچه به زبان ساده این کار را برای شما توضیح می دهد. ما در تعمیر از ما می توانیم در صورت بلد نبودن نصب نمودن این دستگاه به یکدیگر برای شما این کار را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *