چگونه زبان تلویزیون ال جی را فارسی کنیم؟

چگونه زبان تلویزیون ال جی را فارسی کنیم

چگونه زبان تلویزیون ال جی را فارسی کنیم؟

تلویزیون های ال جی امروزه به صورت ویژه برای منطقه هایی از جهان ساخته و به آن مناطق برای فروش فرستاده می شوند، این مناطق عبارتند از: آمریکا، آمریکای جنوبی، اروپا، آُسیای شرقی و خاورمیانه که کشور ما نیز در این منطقه واقع شده است. هر کدام از این مناطق دارای برنامه های مخصوص از جمله ساعت و زبان را دارا هستند. در سالیان اخیر تحریم های سنگینی بر روی کشور توسط بقیه کشور ها چیده شده است که خیلی از کار ها را شرکت های تولید کننده نمی توانند انجام بدهند. تلویزیون های ال جی در پنج سال اخیر به صورت غیر قانونی و از طریق مرز ها وارد ایران می شوند که این نشان می دهد تلویزیون های مناطق مختلف نیز در آن ها وجود دارد  در ادامه همراه ما باشید تا به سوال چگونه زبان تلویزیون ال جی خود را تغییر بدهیم پاسخ بدهیم.

چگونه زبان تلویزیون ال جی را فارسی کنیم؟

تلویزیون ها در این کار به دو شکل تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. زبان فارسی را دارند
  2. زبان فارسی را ندارد و می بایست بر روی آن ها نصب شود

 

تغییر زبان تلویزیون ال جی که زبان فارسی را دارد:

برای درست کردن این شکل از تلویزیون های ال جی فقط کافی است به منوی تنظیمات Setting)) بروید و در آن به دنبال تنظیمات عمومی ( General settings ) باشید بعد از پیدا کردن این قسمت به دنبال زبان ( Language ) بگردید، وقتی به این بخش رسیدید به دنبال زبان فارسی بگردید و زبان را روی فارسی بگذارید.

تغییر زبان تلویزیون ال جی که زبان فارسی را ندارد:

هنگامی که تلویزیون ال جی شما زبان فارسی را ندارد دو روش وجود دارد که زبان فارسی بر روی آن نصب کنیم و بتوانیم استفاده نماییم. روش اول به روز رسانی تلویزیون ال جی و روش دوم تغییر نسخه تلویزیون ال جی می باشد، در ادامه هر دوی این روش ها را توضیح خواهیم داد.

به روز رسانی تلویزیون ال جی:

در این روش می توانید به منوی تنظیمات بروید و بر روی به روز رسانی کیلیک کنید، در برخی از به روز رسانی ها زبان های مختلفی به تلویزیون اضافه می شود که زبان فارسی نیز می تواند در بین این زبان ها باشد. در این روش شما باید منتظر باشید تا خود شرکت یک به روز رسانی بدهد که زبان فارسی در آن باشد. ممکن است در همان اولین به روز رسانی زبان فارسی به آن اضافه شود و شما از آن استفاده نمایید و امکان این هم وجود دارد که به روز رسانی برای تلویزیون ال جی شما بابت زبان فارسی نیاید. چنان چه همچنین به روز رسانی برای تلویزیون ال جی شما نیامد از روش دوم استفاده نمایید.

تغییر نسخه تلویزیون ال جی:

در این روش می بایست از اینترنت نسخه شبیه تلویزیون خود را پیدا نمایید. برای پیدا کردن نسخه به این نکته توجه داشته باشید که آن در خود زبان فارسی را داشته باشد. هر تلویزیون ال جی دارای نسخه های مختلف می باشد پس در حال دانلود حواستان باشد. بعد از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج و در یک فلش کپی کنید. با انجام کار های گفته شده تنها یک کار باقی می ماند آن هم وصل کرد فلش به تلویزیون و تائید نصب نسخه بر روی تلویزیون می باشد. چنان چه نسخه با موفقیت بر روی تلویزیون نصب شد به منوی تنظیمات بروید و زبان را همانند تغییر زبان تلویزیون ال جی که زبان فارسی دارد (بالا برای شما توضیح داده اییم ) تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *