علت پرش تصویر در تلویزیون ال جی چیست؟

علت پرش تصویر در تلویزیون ال جی چیست؟

علت پرش تصویر در تلویزیون ال جی می تواند دلایل بسیار زیاد و متفاوتی داشته باشد. پرش تصویر به صورت کلی بسیار کم در تلویزیون های ال جی به وجود می آید ولی اگر دچار چنین مشکلی بشوند خیلی واضح خود را نشان می دهند و بیشتر اوقات از بالای صفحه نمایش شروع می شوند. اگر پرش تصویر در تلویزیون ال جی یک بار صورت بگیرد مشکلی ندارد و می توانید به تماشای تلویزیون ادامه دهید ولی اگر پرش تصویر چندین و چند بار تکرار شود می بایست علت آن را پیدا کنیم و در سریع ترین وقت به تعمیر تلویزیون ال جی تعمیر تلویزیون ال جی خود بپردازیم. علت پرش تصویر در تلویزیون ال جی گاهی مواقع می تواند بسیار ساده باشد و نیازی به تعمیر نداشته باشد پس نیازی نیست که نگرانی داشته باشید. در ادامه همراه تعمیر از ما باشید تا علت پرش تصویر در تلویزیون ال جی را برای شما عزیزان توضیح بدهیم.

علت به وجود آمدن پرش تصویر در تلویزیون ال جی

تمامی تلویزیون ها بر اساس یک معیاری سنجیده می شوند که توسط این معیار تصویر بر روی صفحه نمایش تلویزیون به نمایش درمیاید. این معیار باعث می شود تصویر به صورت عمودی بر روی صفحه نمایش کشیده شود. این معیار در میان افراد متخصص ایمیج فلیکر شناخته شده است. اگر معیار ایمیج فلیکر در تلویزیون ها به صورت سنجیده نشود ما پرش در تصویر را خواهیم دید. این توضیح بسیار جامع است و اگر می خواهید از این موضوع اطلاعات بیشتری را کسب کنید کلمه ایمیج فلیکر image flicker را جست و جو کنید.

علت پرش تصویر در تلویزیون ال جی

1. مشکل در پنل نمایشگر
2. مشکل در بک لایت
3. مشکل در پاور تلویزیون
4. مشکل در سیم کشی ساختمان ( مشکل در نوسانات برق )
5. مشکل در کابل های تلویزیون
6. مشکل در لامپ تصویر تلویزیون
7. مشکل در مین برد تلویزیون

علت پرش تصویر به دلیل خرابی پنل نمایشگر تلویزیون ال جی

یکی از علت های پرش تصویر خرابی پنل نمایشگر است، اکثر اوقات که تلویزیون های ال جی دچار خرابی در پنل نمایشگر می شوند دیگر تصویری نشان نمی دهند و خاموش می شوند ولی در بعضی مواقع خرابی باعث پرش در تصویر می شود. بیشتر خرابی های پنل نمایشگر توسط ضرب خوردگی یا ریخته شدن آب به وجود می آید پس حتماً به این دو نکته توجه لازم را داشته باشید. برای تعمیر پنل نمایشگر توصیه می کنیم که از یک متخصص مجرب استفاده نمایید چون اگر به شکل درست تعمیر نشود دوباره و دوباره خراب می شود.

علت پرش تصویر به دلیل خرابی بک لایت تلویزیون ال جی

از عوامل پرش تصویر در تلویزیون ال جی می تواند بک لایت باشد. بک لایت موظف است نور کافی را به صفحه نمایش بدهد، این قطعه مجموعه ایی از لامپ های ال ای دی می باشد. برای تعمیر این قطعه توصیه می کنم در اولین مرحله یک بک لایت جدید خریداری کنید زیرا بک لایتی که دچار مشکل بشود و تعمیر شود زیاد عمر خوبی را دارا نیست دومین مرحله این است که شما دستگاه را به پیش یک فرد متخصص ببرید تا به درستی پرش تصویر را تعمیر نماید.

علت پرش تصویر به دلیل خرابی پاور تلویزیون ال جی

از دیگر علت های پرش تصویر در تلویزیون ال جی برد پاور می باشد. برد پاور موظف است تا برق را در تمامی نقاط دستگاه برساند و اگر این قطعه به مشکل بر بخورد کل سیستم برق رسانی دچار مشکل می شود، برای مثال برد پاوری که به مشکل خورده باشد نمی تواند به صورت درست برق را به بک لایت برساند و این خودش باعث پرش در نور پس زمینه و بعد باعث مشکل خود پنل نمایشگر خواهد شد. به صورت کلی وقتی برد پاور به مشکل می خورد می تواند قطعات زیادی مانند: مین برد، صفحه نمایش، بلندگو را دچار مشکل کند پس سعی کنید وقتی پاور دستگاه خراب شده است آن را در سریع ترین زمان ممکن به پیش یک متخصص ببرید تا برد پاور تلویزیون ال جی را تعمیر کند.

علت پرش تصویر به دلیل خرابی در سیم کشی ساختمان

خرابی در سیم کشی ساختمان از علت هایی است که تلویزیون ال جی را دچار پرش در تصویر می کند اگر در ذهنتان آمده به چه شکلی در ادامه همراه ما باشید تا برای شما توضیح بدهیم. گاهی اوقات می خواهید چیزی را روشن نمایید مانند فن آشپزخانه تصویر تلویزیون یک پرش را انجام می دهد این کار نویزی را بر روی سیگنال های تلویزیون می اندازد. برای تعمیر فقط کافی است بفهمید کدام از قسمت خانه تلویزیون را به این شکل می اندازد. اگر نتوانستید برق را درست نمایید می تواند از یک متخصص برق استفاده نمایید تا مشکل را حل نماید.

علت پرش تصویر به دلیل خرابی کابل تلویزیون ال جی

یکی دیگر از علت های پرش تصویر مشکل در کابل ها است. چنان چه کابلی دچار مشکل بشود مشکل را به صورت پرش تصویر نشان می دهد. هنگامی که کابلی خراب بشود سیگنال های دریافتی را ضعیف تر می نماید. به صورت کلی اگر فکر می کنید کابل مشکل دارد ببینید که آیا به گیرنده و تلویزیون به شکلی درست متصل است یا در اتصال مشکل دارد. اگر کابل را عوض کردید و هنوز که هنوزه تصویر پرش دارد حتما در اسرع وقت به یک تعمیر ماهر مراجعه کنید.

علت پرش تصویر به دلیل خرابی لامپ تصویر تلویزیون ال جی

از علت های پرش تصویر می توانیم به لامپ تصویر اشاره کنیم. لامپ تصویر وظیفه این را دارد که تصویر را به نمایش در بیاورد. یکی از دلایلی که لامپ تصویر ها خراب می شوند روشن ماندن زیاد تلویزیون است برای جلوگیری از خرابی فقط می توانیم مقدار استفاده از تلویزیون را کم تر نماییم. برای از بین بردن مشکلی که به تلویزیون وارد شده می بایست به یک متخصص تعمیر تلویزیون مراجعه کنید.

علت پرش تصویر به دلیل خرابی مین برد تلویزیون ال جی

یکی از علت های پرش تصویر تلویزیون ال جی مین برد می باشد. مین برد قطعه ایی است که دستور و فرمان را به قطعات دیگر صادر می نماید و کار دیگری که انجام می دهد پردازش صدا و تصویر است. از آن جایی که قطعه مین برد فرمان های اصلی را به دیگر قطعات می دهد مشکل در خودش باعث می شود به کل تلویزیون درست کار نکند. برای تعمیر این قطعه شما می توانید به یک متخصص مراجعه نمایید.

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی می تواند به آن عمری دوباره بدهد. ما در تعمیر از ما با داشتن افراد متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی می توانیم به شما خدمات بزرگی را ارائه دهیم. تعمیر از ما بی صبرانه منتظر خدمات درخواستی شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *