سند ارائهشدهی زیر، شرایط خدمات و سیاستهای حریم شخصی ما را تشریح میکند
کاربر گرامی، باتوجه به اینکه تمامی خدمات ارائهشده در مجموعهی تعمیر از ما تابع قوانین مطروح در این بخش است، مطالعهی آن پیش از استفاده از خدمات الزامی بوده و ثبتنام در این مجموعه به معنای پذیرش این شرایط و قبول کلیهی قوانین از طرف شما میباشد.
قواعد عمومی
1- تعاریف و اصطلاحات
در قرارداد حاضر الفاظ زیر دارای معانی مشروح هستند:
۱-۲ کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که در مجموعهی تعمیر از ما ثبتنام نماید؛ این فرد میتواند اعم از مشتری و متخصص باشد.
۱-۳ مشتری: کاربری که متقاضی خدمات تعمیر از ما است.
۱-۴ متخصص: عبارت است از کاربری که بهعنوان متخصص در تعمیر از ما ثبتنام کرده و پس از طی مراحل مصاحبه و دورهی آموزشی، بهطور رسمی همکاری خود را با تعمیر از ما آغاز کردهباشد.
۱-۵ سرویس: هرگونه خدمتی که توسط متخصصان به مشتری ارائه گردد.
۱-۶ خدمات تعمیر از ما: خدماتی که تعمیر از ما در راستای ارتباط مشتری و متخصص ارائه میدهد.
۱-۷ حساب کاربری: شامل صفحهی شخصی، نام کاربری و سابقهی فعالیت کاربر، که پس از ثبتنام در اختیار کاربر قرار میگیرد.
2- خدمات و سرویسها
۲-۱ تعمیر از ما مستقیما هیچگونه سرویسی ارائه نمینماید، بلکه تنها ایجادکنندهی پل ارتباطی بین مشتری و متخصصان جهت تسهیل در ارائه و دریافت سرویس است. بدین معنا که متخصص میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن مخیر است و مشتری نیز پس از ارسال درخواست خدمت و مشخصشدن متخصص میتواند از درخواست خود انصراف دهد. بدین وصف، هر سفارشی که در قالب تعمیر از ما انجام میگردد یک قرارداد مستقل مابین متخصص و مشتری بوده و خدمات تعمیر از ما تنها زمینهساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و متخصص است.
۲-۲ ا تعمیر از ما با پیگیریهای مداوم و نظارت کامل بر نظرات مشتریان در خصوص خدمات ارائهشده، سعی در فراهمساختن بستری شفاف و سرعتبخشیدن و تسهیل سفارشگذاری دارد. لیکن باید در نظر داشت، باتوجه به نسبیبودن مفهوم کیفیت و مجزابودن قرارداد مشتری با متخصص از توافقات تعمیر از ما با کاربران، تعمیر از ما هیچگونه مسئولیتی _اعم از مدنی و کیفری_ در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائهشده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهدداشت.
۲-۳ خدمات تعمیر از ما شامل ارائهی سهولت سفارشگذاری، پیشنهاد متخصصان خوشنام، ایجاد امکان مقایسهی قیمتهای پیشنهادی و شفافیت قیمت خواهدبود.
۲-۴ تعمیر از ما همواره در تلاش برای بهبود بخشی از خدمات خود و جلب رضایت کاربران است. در همین راستا ممکن است ویژگیها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کند، یا محدودیتها را کاهش یا افزایش دهد و همچنین ممکن است یکی از سرویسها را بهطور کامل متوقف کرده یا به حالت تعلیق درآورد. لذا ادامهی استفادهی کاربر از خدمات تعمیر از ما به معنای پذیرش این تغییرات خواهدبود.
۳- امور مالی
۳-۱ مسئولیت تهیه اجناس، قطعات مورد نیاز و لوازم یدکی به عهده مشتری است و پشتیبانی تعمیر از ما هیچ مسئولیتی در قبال پیگیری موارد مربوط به اجناس، قطعات و لوازم یدکی ندارد. در صورت توافق مشتری و متخصص برای خریداری این موارد توسط متخصص، مشتری باید هزینه آن را قبل از خرید به متخصص پرداخت کند.
۳-۲ و ثبتنام در تعمیر از ما رایگان است و هزینهای که محاسبه و از مشتری دریافت میگردد، تنها مشتمل بر بهای سرویس ارائهشده توسط متخصص میباشد. بدیهی است فراهمآوردن ملزومات این استفاده از جمله اینترنت مورد نیاز و سیستمهای الکترونیکی هوشمند تماماً بهعهدهی کاربر خواهدبود.
۳-۳ محاسبهی هزینه بر اساس فهرست بهای توافقشدهی مشتری و متخصص خواهدبود. بدین معنا که سفارش مشتری همراه با فهرست بهای قیمتهای پیشنهادی تعمیر از ما که براساس عرف بازار محاسبه شدهاست، برای متخصص ارسال میگردد. متخصصین میتوانند باتوجه به شرایط خود این قیمت را کاهش یا افزایش داده و پیشنهاد قیمت خود را برای مشتری ارسال نمایند. مشتری پس از مشاهدهی ۳ تا ۵ پیشنهاد قیمت، بسته به نوع سرویس و قیاس امتیاز متخصصین و قیمتها، از بین این متخصصان انتخاب مینماید. پس از انتخاب مشتری فهرست بهای پیشنهادی متخصص قطعی شده و محاسبات براساس آن صورت خواهدپذیرفت. در این حالت، مشتری و متخصص، حق هرگونه اعمال تغییر و اعتراض در این خصوص، ولو به استناد خیارات را از خود سلب و اسقاط مینمایند. لازم به ذکر است، قطعیبودن قیمتها منوط به نهاییشدن سفارش و انتخاب متخصص موردنظر در نرمافزار تعمیر از ما است. درصورتیکه مراحل سفارش طیشده اما نهاییکردن آن معلق بماند سفارش قابلانجام و پیگیری نخواهدبود.
۳-۴ پس از انجام هر سرویس متخصص ملزم به تنظیم فاکتور براساس فهرست بهای توافقشده در سفارش میباشد. لذا مشتری تنها موظف به پرداخت اجرت فاکتورشده بوده و کلیهی پرداختهای خارج از چهارچوب فاکتور از جمله انعام و غیره اختیاری بوده و از حمایت تعمیر از ما خارج است. لازم به ذکر است هزینهی کالاهای مصرفی خریداریشده برای ارائهی سرویس توسط متخصص، باید بهطور جداگانه و مطابق با فاکتور پرداخت گردد.
۳-۵ در صورت اشتباه مشتری در ارائهی اطلاعات هنگام سفارشگذاری، سرویسدهنده میپذیرد که قبل از انجام خدمت ابتدا این موضوع را به مشتری متذکر گردد و از درخواست مابهالتفاوت جداگانه از مشتری بدون هماهنگی جداً خودداری نماید. در این حالت، هریک از مشتری و متخصص قادر به رد درخواست بوده و در این حالت مشتری تنها موظف به پرداخت هزینهی ایابوذهاب خواهدبود.
تبصره: اگر متخصص بدون اطلاع به تعمیر از ما یا مشتری اقدام به ارائهی سرویس با هزینهی بالاتر نماید، اماره بر رضایت وی بر توافق سابق داشته، حق دریافت هرگونه مابهالتفاوت را از خود سلب مینماید.