گیر کردن تلویزیون بر روی لوگو

گیر کردن تلویزیون بر روی لوگو

گیر کردن تلویزیون بر روی لوگو

گیر کردن تلویزیون بر روی لوگو یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای شما به وجود بیایید یا اینکه بهتر است بگوییم برای شما به وجود آمده است که در حال خواندن این مقاله هستید. تعمیر مشکل گیر کردن لوگو بر روی تلویزیون را در بیشتر مواقع می توانید با کمی کمک انجام بدهید و نیازی به متخصص تعمیر تلویزیون ندارید مگر آنکه روش هایی که گفته می شود تلویزیون را به حالت اولیه برنگرداند که در این صورت شما نیازمند به یک تعمیرکار تلویزیون نیاز دارید. در ادامه همراه تعمیر از ما باشید تا بپردازیم به گیر کردن تلویزیون روی لوگو.

علت گیر کردن تلویزیون روی لوگو

گیر کردن تلویزیون روی لوگو می تواند علت ها یا دلیل های مختلفی داشته باشد. بیشتر اوقات وقتی تلویزیون به این مشکل می خورد نشان دهنده این است که در قسمت سیستم عامل به مشکل خورده است، ولی خب تنها سیستم عامل نیست که چنین مشکلی را به وجود می آورد قطعاتی مثل مادر برد یا مین برد نیز در صورت خرابی چنین مشکلاتی را درست می کنند. اگر مشکل از سیستم عامل باشد به راحتی می توان آن را حل نمود ولی اگر مشکل از سخت افزار باشد مثل قطعاتی که در خط قبلی به آن اشاره شد نیاز به متخصص دارد پس باید بگوییم بسته به مشکل پیش آمده باید روش تعمیر را عوض نمود. در ادامه به روش های تعمیر این مشکل خواهیم پرداخت.

روش های بر طرف کردن گیر کردن تلویزیون روی لوگو

  1. خاموش و روشن کردن تلویزیون

خاموش و روشن کردن تلویزیون یکی از ابتدایی ترین کار هایی می باشد که شما می توانید انجام دهید. برای انجام این کار تمامی کابل های برق تلویزیون را بکنید و به مدت یک دقیقه منتظر بمانید. بعد از این مدت تمامی کابل های برق تلویزون را که جدا کرده بودید دوباره وصل نمایید ، سعی کنید دوباره تلویزیون را روشن نمایید اگر تلویزیون به درستی روشن شد و شروع به کار کردن کرد یعنی مشکل حل شده است ولی اگر همچنان در قسمت لوگو گیر کرده است برای حل آن به دومین روش از بر طرف کردن گیر کردن تلویزیون روی لوگو مراجعه کنید.

  1. ریست کردن تلویزیون

یکی دیگر از روش هایی که می توانید گیر کردن تلویزیون روی لوگو را از بین ببرید ریست کردن تلویزیون می باشد. برای انجام این کار کافی است فقط انگشتتان را به مقدار 19 ثانیه بر روی دکمه پاور کنترل تلویزیون نگه دارید تا  ریست شود، بقیه مراحل را خود تلویزیون انجام می دهد و شما فقط باید منتظر بمانید تا تلویزیون دوباره روشن شود. وقتی که تلویزیون روشن شد و تصویر بالا آمد یعنی تلویزیون درست شده است ولی اگر دوباره بر روی قسمت لوگو گیر کرد یعنی اینکه نیاز دارید روش های دیگری را انجام دهید.

  1. بررسی کابل های متصل به تلویزیون

برخی مواقع کابل هایی که به تلویزیون متصل است مشکل گیر کردن تلویزیون روی لوگو را به وجود می آورند یا می توانیم بگوییم که دستگاه های جانبی که به تلویزیون وصل هستند این کار را انجام می دهند. بهتر است وقتی که تلویزیون به چنین مشکلی دچار شده است تمامی کابل ها حتی کابل HDMI را بکنید چون ممکن است آسیب های دیگری نیز به تلویزیون برسانند. وقتی همه کابل ها را جدا کردید دوباره آن را روشن نمایید اگر تلویزیون به راحتی روشن شد یعنی اینکه در کابل هایی که استفاده می کنید مشکلاتی وجود دارد و باید آن ها را تعویض نمایید اگر هم که تلویزیون باز روشن نشد به مرحله بعدی بروید.

  1. چک کردن به روز رسانی جدید

گاهی مواقع می باشد که تلویزیون یک به روز رسانی جدیدی داده و شما چک نکرده ایید در این مواقع تلویزیون روشن می شود ولی با گیر کردن تلویزیون روی لوگو در چند ثانیه به صورت غیر عادی روشن می شود. برای از بین بردن چنین مشکلی می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات تلویزیون چک کنید که آیا به روز رسانی آمده است یا خیر اگر به روز رسانی آمده است سعی کنید تلویزیون را به روز نمایید اگر هم که به روز رسانی نیامده است نشان دهنده این است که دستگاه از جاهای دیگر دچار مشکل شده است و باید توسط یک متخصص چک شود.

  1. تماس با متخصصین تعمیر از ما

اگر تمامی مراحل بالا را انجام داده ایید و هنوز که هنوزه تلویزیون بر روی لوگو گیر می کند نیاز به یک متخصص تعمیر تلویزیون دارید به این دلیل که تلویزیون سخت افزاری مشکل دارد. شما می توانید با اعتماد به مجموعه تعمیر از ما تلویزیون خود را به ما بسپارید تا ما بتوانیم مشکل گیر کردن تلویزیون روی لوگو را برای شما حل نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *